diumenge, 7 de febrer del 2010

avui toca carretera..


Be, ahir vaig està parlant amb Joan Aubanell i vam queda per surti amb bici de carretera una bona colla de gent.
8:45 havíem quedat tots a la tenda de Aubanell allà estaven Paco, John, Joan, Ruben, Joan pare i dos nois mes.. em decidit marxa cap al Pinell i fer la pujada de coll ventós però per Prat de Compte molt de vent abans de arriba a Prat de Compte, a la pujada cadascú al seu aire, jo personalment m'he notat bastan be tot, en arriba a dalt de tot reagrupament i a fer la baixada de coll ventos. En arriba al cruse de Batea jo e marxat ja que portava la scapin deixada per Aubanell i no em notava molt be de posició així que e tirat fins Gandesa i dos voltes pel polígon.

I per aquest 2010 al final canvi d'aires..mes avant comunicaré jejej


Demà si no plou mes

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada