dilluns, 19 d’abril del 2010

CRI+MOTORLAND




Cap de setmana va ser la meva primera copa catalana internacional de aquest 2010. A les 3h marxàvem per fer la inscripció i poder escalfar be ja que son 20 min a TOPE, tenia la hora de sortida a les 5:13 darrere del Carnicer i del company d’equip Marc.G, típics nervis abans de la sortida justament plovent però be es el que te. La sortida molt rapida però de cop vaig veure que es tenia de anar amb molt de compte perquè el circuit estava molt complicat varies caigudes al llarg del dia al tram de baixada pur argilà; ja vaig tenir un ensurt però el vaig poder controlar, però la següent..ja NO allà vaig perdre molt de temps em va passar el Junior de darrere i un altre corredor 60’ perduts.

El diumenge tenia ganes de anar a corre però al final no vaig poder anar així que vaig decidir anar a Motorland a veure les WORLD SERIES by RENAULT un autèntic espectacle.

Pròxima parada copa Tarragona a la Secuita.

PD deixo unes fotos de les noves rodes FRM+NOVATEC+DT SWISS= 1300g

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada