dimarts, 6 de juliol del 2010

más de lo mismo..

Hola gent! tornem a estar per aquí un altre cop. Després de poques carreres i totes amb una temporada 2010 que fa ''fàstics''.

La útima el Campionat de Tarragona i Lleida a la Fatarella.
En ''teoria'' estava tot revisat, provat, en material de recanvi, per res de tot això va ser suficient.
En la primera volta em vaig sentir mes be del que m'esperava per poder anar fent, un cop superat el primer tram de circuit el demés es podia fer amb certa tranquil·litat.
En la 3era volta es va destalonar la roda del davan a pocs km de meta, però allà tenia preparades un segon joc de rodes (que si arribo a saber no les porto) vaig canviar la roda i tot i anar frenat el disco, el problema va ser al entra en la zona del camp de fútbol que era arena i vaig marxar recte així que RETIRADA, llàstima de campionat!

Per altra banda em vaig quedar amb el segon lloc de Campionat d'Aragó, per detrás del Lluis Grasa.

Les pròximes cites seràn el Campionat d'Espanya a Monjuic, i la ment posada ja amb el ciclocross 2011.

Donar les gràcies a la fotògrafa de la Fatarella Mireia Garcia.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada